
CBRE Global Investors Central Europe
CBRE Global Investors je dceřinnou společností CBRE Group, Inc. - celosvětového lídra v oblasti komerčních realitních služeb a investic, s více než 52.000 zaměstnanci ve 370 kancelářích po celém světě.
Realizované projekty
Tvorba budgetů a forecastů v elektronické podobě a zajištění schvalovacího procesu.
Projekt Web CCS:
Web CCS je specializovaný systém, který zajišťuje podporu procesu tvorby rozpočtů a prognóz v elektronické podobě a jejich následný oběh mezi odpovědnými osobami, včetně zajištění schvalovacího procesu. Systém automaticky vyhodnocuje odchylky v rozpočtech jednotlivých nákladových středisek (cost centrech) od skutečnosti, provádí upřesňování pomocí prognóz. Systém byl vytvořen jako lehký klient na platformě Windows a pracuje v prostředí intranetu.
Přínosy:
- Snížení časových nároků na pracovníky o dvě třetiny.
- Jednoduché sledování stavu každého dokumentu.
- Centrální správa dat.
- Celá škála reportů usnadňující řízení a sledování nákladů firmy.
Vyjádření klienta:
„Informační systém Web CCS, který pro nás vytvořila společnost Definity Systems je důležitý nástroj pro sledování a řízení nákladů v naší společnosti. Prostřednictvím systému Web CCS řídíme efektivně náklady jednotlivých nákladových středisek.“
Roland Bebčák
Manager Finance & Operations CZ & Slovakia
CBRE Global Investors Czech Republic, May 2008
Projekt AIS Budget
Vytvoření informačního systému AIS (Asset Management Information System) Budget pro podporu procesů tvorby rozpočtů komerčních budov a jejich schvalování.
Výchozí situace:
- Rozpočet byl schvalován pomocí komplexního excelovského souboru.
- Časově náročné ruční zadávání dat jednotlivými správci budov z lokálních systémů.
- Nutnost ručního počítání, vyplňování a úpravy dat.
- Nemožnost konsolidace a porovnávání rozpočtů více budov.
- Problémy s přenosem excelovského souboru.
- Prodlevy a konfliktní situace ve schvalovacím procesu.
- Celková časová náročnost vzhledem k nutné součinnosti mnoha stran.
Řešení:
- Převedli jsme současný proces tvorby budgetu pomocí Excel dokumentů do námi navrženého informačního systému AIS Budget.
- Systém využívá centrální databázi s využitím dat z lokálních systémů správců budov.
- Implementovali jsme nové funkce zkvalitňující proces tvorby a správy rozpočtu (např. algoritmus predikce příjmů).
Přínosy:
- Řešení umožňující konsolidované a srovnávací reporty.
- Standardizace výpočtů, procesu a správy budgetu, díky zavedení workflow.
- Zvýšená efektivita vyplňování a úprav rozpočtu, díky algoritmu predikce příjmů.
- Snížení spravovaných položek až o 30 %.
- Možnost on-line propojení s dalšími spolupracujícími informačními systémy.
Projekt AIS Report
Nahrazení a rozšíření informačního systému AIS (Asset Management Information System) Report pro reporting finančních a provozních údajů z komerčních budov v centrální a východní Evropě.
Výchozí situace:
- Již existoval systém vyvinutý najatým samostatným vývojářem.
- Stávající databáze MS Access již přestávala výkonově stačit, odezvy aplikace byly až v desítkách sekund.
- Nebyl důsledně oddělen nájemní kontrakt od nájemní jednotky, což znemožňovalo detailní filtrování a porovnávání dat.
- Přibývaly problémy s přenosem a synchronizací dat mezi budovami a centrálou.
- Vývojář již neměl dostatečnou kapacitu na opravy, správu a požadavky na další rozvoj systému.
Řešení:
- Provedli jsme detailní analýzu původního systému a jednoznačně nazvali splývající pojmy a podchytili procesy týkající se systému a na ně navázanou logiku, výpočty a validace.
- Navrhli jsme databázi s důsledným oddělení byznysových entit (budova / kontrakt / jednotka) pro detailní filtrování a porovnávání dat.
- Do systému byly zapracovány nové požadavky jako např. pokročilejší kontrola údajů, predikce budoucnosti, interaktivní plánky, sběr fotodokumentace, zlepšení ergonomie a nástroj pro tvorbu uživatelských reportů.
Přínosy:
- Snížení náročnosti kontrol reportovaných hodnot díky automatizovaným validacím.
- Krátké odezvy aplikace přinesly podstatné zrychlení zadávání a reportování údajů.
- Systém nyní shromažďuje o 30% více dat.
- Přechodem na nový systém proběhla náprava historických dat.
- Je umožněna tvorba vlastních reportů a v nich detailní fitrování a porovnávání hodnot.
- Systém se dále rozšiřuje v dostatečné kapacitě vývojářů.
„Před šesti lety se naše společnost rozhodla najít zkušeného dodavatele pro vývoj našich SW řešení. Definity Systems jsme si vybrali, protože na rozdíl od jiných, neslíbily nemožné, ale pečlivě nám pomohli dopracovat zadání. Odborníci z Definity Systems provedli velmi sofistikovanou analýzu systému. Odstranili nelogičnosti doplnili chybějící části a prokázali, že jsou schopni pracovat rychle a produkovat kvalitní výsledky. Proto jsme si pro další vývoj projektu vybrali právě Definity Systems."
Karel Zeman
Head of Asset Management Poland
CBRE Global Investors Poland, September 2015
Webová aplikace HRA pro personální oddělení
Systém HRA byl vyvinut pro HR oddělení za účelem přehledu o docházce a přítomnosti zaměstnanců, žádostí o dovolenou a plánování služebních cest. Na základě administrace lze vytvářet exporty pro další zpracování. Systém je vyvinut jako webová aplikace pro firemní intranet/extranet.